• Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
  • Esimerkki näyttösivusta Garmin monitoiminäytöllä (Ulkonäkö saattaa varioida Garmin-mallista riippuen)
  • Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
  • Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
  • Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
  • Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
  • Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
  • Tyypillinen asennus (PC ei ole välttämätön kuin käyttöönottoasetuksien konfiguroinnissa)
  • Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
Jaa moottoritiedot NMEA 2000 -väylässä 
Actisense EMU-1 on Analogisten signaalien NMEA 2000 Gateway, joka muuntaa tiedot analogisista moottorien mittarijohdoista/-antureista NMEA 2000 -tiedoiksi. EMU-1 mahdollistaa moottoritietojen jakamisen koko NMEA 2000 verkkoon. Se digitalisoi analogiset moottorianturit, jolloin NMEA 2000 näyttölaitteet voivat esittää aluksen moottoritietoja. EMU-1 kykenee muuntamaan tärkeitä moottoriparametreja, kuten lämpötiloja, painetta, kierroslukua ja nestetasoja jopa kahdesta moottorista.

Täysin NMEA 2000 -sertifioitu
EMU-1:ssä on PC-pohjainen konfigurointityökalu, jonka avulla EMU-1:n sisällä olevia asetuksia voidaan muuttaa parhaiten sopivaksi moottoriin jonka kanssa se työskentelee, mikä tekee siitä joustavan ratkaisun useisiin moottorimerkkeihin ja -malleihin. EMU-1:n konfiguroimiseen tarvitaan Actisense PC/NMEA 2000 Gateway NGX-1 tai NGT-1. Actisense NGX-1 tai NGT-1 voidaan käyttää myös laiteohjelmistojen päivittämiseen, Actisense Toolkitin käyttämiseen sekä tietojen esittämiseen PC:llä diagnostiikka- ja tiedotustarkoituksiin Actisense NMEA Reader ohjelmiston avulla.

HUOM. Jokainen EMU-1 on kaikissa asennuksissa konfiguroitava ensin
Tutustu päivittämisestä kertovaan artikkeliin tästä

Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö

Ei arvosteluita | Arvostele tämä tuote / 5

Tuotekoodi: EMU-1-BAS

Myymälässä: Noudettavissa 1–2 kpl Verkkokaupassa: Heti toimitukseen 1–2 kpl

Hinta: 549,00 54900  €625,70 € 62570

Rahtivapaa toimitus Postin, Matkahuollon tai DBSchenkerin noutopisteisiin.

Määrä: kpl

Tiedostot


OMINAISUUDET
  • Mahdollistaa analogisten signaalien muuntamisen NMEA 2000 dataksi
  • Muunna signaalit jopa kahdesta moottorista (joilla on yhteinen maa) yhdellä EMU-1:llä
  • 6 mittari/parametrituloa
  • 4 hälytystuloa
  • 2 ylimääräistä aputuloa
  • 2 kierrosluku-tuloa
  • Räätälöity IP65-kotelo
  • Diagnostiset LEDit
  • Laaja tehoyhteensopivuus 9 - 35 Vdc
EDUT
  • Olemassa olevaa moottoria ei tarvitse vaihtaa
  • Helppo asennus
  • Helppo konfiguroida liitetyn moottorin mukaan
  • Yhdistä nestetasomittarien signaalit (joilla on yhteinen maadoitus moottorin kanssa) NMEA 2000® verkkoon
  • Valinnainen DIN-kiskoon asennussarja saatavana
  • Moottorin kokonaistunnit kirjataan lokiin valvomalla moottorin kierrosluku-syöttöä
 
Power Supply
Supply Voltage 9 to 35V DC
Supply Current Typically < 25mA @ 12V DC
Supply Protection Continuous reverse polarity protection and load dump protection (meets SAE J1113)
Supply Connector Pluggable 2-way screw terminal, 3.5mm pitch
Supply Voltage (NMEA 2000 Port) 9 to 29V DC
Supply Current (NMEA 2000 Port) < 20mA @ 12V DC from NMEA 2000 bus
Load Equivalent Number (LEN) 1
Supply Protection (NMEA 2000 Port) Continuous reverse polarity protection and overvoltage protection to 40V
NMEA 2000 Port – In/Out
Compatibility Fully NMEA 2000 certified
Galvanic Isolation 2500V input to ground, 1500V output to ground using ISO-Drive
Speed / Baud Rate 250kbps
NMEA 2000 Connector M12 male (A coded) connector
Gauge Inputs
Voltage Range 0 to 35V DC
Input Impedance > 50kΩ
Sender Feed 0, 4 or 18mA
Accuracy <= 2%
Input Connector Pluggable 6-way screw terminal, 3.5mm pitch
Input Protection Overvoltage protection to ±40V
Alarm Inputs
Voltage Range 0 to 37V DC
Input Impedance > 50kΩ
Threshold Voltage Configurable, default is 5V
Alarm Polarity Configurable, default is alarm on low input
Accuracy <= 2%
Input Connector Pluggable 4-way screw terminal, 3.5mm pitch
Input Protection Overvoltage protection to ±40V
Tacho Inputs
Voltage Range ±3 to ±60V
Input Impedance > 100kΩ to ground
Input Pulse Range 4 to 50,000Hz
Accuracy <= 1%
Sender Compatibility Ignition coil, alternator (“W”, “R” or “AC”) terminal, hall effect, VR or inductive sender
Threshold Automatically adjusts to signal level
Input Connector Pluggable 4-way screw terminal, 3.5mm pitch
Input Protection Can withstand an ignition pulse to ±500V
Engine Log
Engine Hours 2 separate engine hour logs internally connected to the tacho Inputs. Hours are logged when RPM is present, stored in non-volatile memory
Mechanical
Housing Material Polycarbonate
Protective Lid Material Polycarbonate
Sealing Materials Expanded silicone foam gasket, closed cell polyurethane splash guard and ePTFE waterproof vent
Dimensions 127mm (L) x 112mm (W) x 48mm (H)
Weight 250g
Mounting 4 x 3.5mm lugs to allow panel mount with self tapping s/s screws (included), optional DIN Rail mount available on request
Approvals and Certifications
Fully NMEA 2000 Certified
EMC EN 60945 (sections 9 & 10)
Environmental Protection IP66 (PCB housing)
Operating Temperature -20°C to +55°C
Storage Temperature -30°C to +70°C
Recommended Humidity 0 – 93% RH
Guarantee 5 years


Arvostele tämä tuote

Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.