Jaa moottoritiedot NMEA 2000 -väylässä
Actisense EMU-1 on Analogisten signaalien NMEA 2000 Gateway, joka muuntaa tiedot analogisista moottorien mittarijohdoista/-antureista NMEA 2000 -tiedoiksi. EMU-1 mahdollistaa moottoritietojen jakamisen koko NMEA 2000 verkkoon. Se digitalisoi analogiset moottorianturit, jolloin NMEA 2000 näyttölaitteet voivat esittää aluksen moottoritietoja. EMU-1 kykenee muuntamaan tärkeitä moottoriparametreja, kuten lämpötiloja, painetta, kierroslukua ja nestetasoja jopa kahdesta moottorista.
Täysin NMEA 2000 -sertifioitu
EMU-1:ssä on PC-pohjainen konfigurointityökalu, jonka avulla EMU-1:n sisällä olevia asetuksia voidaan muuttaa parhaiten sopivaksi moottoriin jonka kanssa se työskentelee, mikä tekee siitä joustavan ratkaisun useisiin moottorimerkkeihin ja -malleihin. EMU-1:n konfiguroimiseen tarvitaan Actisense PC/NMEA 2000 Gateway NGX-1 tai NGT-1. Actisense NGX-1 tai NGT-1 voidaan käyttää myös laiteohjelmistojen päivittämiseen, Actisense Toolkitin käyttämiseen sekä tietojen esittämiseen PC:llä diagnostiikka- ja tiedotustarkoituksiin Actisense NMEA Reader ohjelmiston avulla.
HUOM. Jokainen EMU-1 on kaikissa asennuksissa konfiguroitava ensin
Tutustu päivittämisestä kertovaan artikkeliin tästä
Actisense EMU-1 on Analogisten signaalien NMEA 2000 Gateway, joka muuntaa tiedot analogisista moottorien mittarijohdoista/-antureista NMEA 2000 -tiedoiksi. EMU-1 mahdollistaa moottoritietojen jakamisen koko NMEA 2000 verkkoon. Se digitalisoi analogiset moottorianturit, jolloin NMEA 2000 näyttölaitteet voivat esittää aluksen moottoritietoja. EMU-1 kykenee muuntamaan tärkeitä moottoriparametreja, kuten lämpötiloja, painetta, kierroslukua ja nestetasoja jopa kahdesta moottorista.
Täysin NMEA 2000 -sertifioitu
EMU-1:ssä on PC-pohjainen konfigurointityökalu, jonka avulla EMU-1:n sisällä olevia asetuksia voidaan muuttaa parhaiten sopivaksi moottoriin jonka kanssa se työskentelee, mikä tekee siitä joustavan ratkaisun useisiin moottorimerkkeihin ja -malleihin. EMU-1:n konfiguroimiseen tarvitaan Actisense PC/NMEA 2000 Gateway NGX-1 tai NGT-1. Actisense NGX-1 tai NGT-1 voidaan käyttää myös laiteohjelmistojen päivittämiseen, Actisense Toolkitin käyttämiseen sekä tietojen esittämiseen PC:llä diagnostiikka- ja tiedotustarkoituksiin Actisense NMEA Reader ohjelmiston avulla.
HUOM. Jokainen EMU-1 on kaikissa asennuksissa konfiguroitava ensin
Tutustu päivittämisestä kertovaan artikkeliin tästä
Actisense EMU-1 Moottorivalvontayksikkö
Tuotekoodi: EMU-1-BAS
Myymälässä: Noudettavissa 1–2 kpl Verkkokaupassa: Heti toimitukseen 1–2 kpl
Hinta:
549,00
€
54900
€625,70 €
62570
Rahtivapaa toimitus Postin, Matkahuollon tai DBSchenkerin noutopisteisiin.
Määrä: kpl
Tiedostot
OMINAISUUDET
- Mahdollistaa analogisten signaalien muuntamisen NMEA 2000 dataksi
- Muunna signaalit jopa kahdesta moottorista (joilla on yhteinen maa) yhdellä EMU-1:llä
- 6 mittari/parametrituloa
- 4 hälytystuloa
- 2 ylimääräistä aputuloa
- 2 kierrosluku-tuloa
- Räätälöity IP65-kotelo
- Diagnostiset LEDit
- Laaja tehoyhteensopivuus 9 - 35 Vdc
- Olemassa olevaa moottoria ei tarvitse vaihtaa
- Helppo asennus
- Helppo konfiguroida liitetyn moottorin mukaan
- Yhdistä nestetasomittarien signaalit (joilla on yhteinen maadoitus moottorin kanssa) NMEA 2000® verkkoon
- Valinnainen DIN-kiskoon asennussarja saatavana
- Moottorin kokonaistunnit kirjataan lokiin valvomalla moottorin kierrosluku-syöttöä
Power Supply | |
Supply Voltage | 9 to 35V DC |
Supply Current | Typically < 25mA @ 12V DC |
Supply Protection | Continuous reverse polarity protection and load dump protection (meets SAE J1113) |
Supply Connector | Pluggable 2-way screw terminal, 3.5mm pitch |
Supply Voltage (NMEA 2000 Port) | 9 to 29V DC |
Supply Current (NMEA 2000 Port) | < 20mA @ 12V DC from NMEA 2000 bus |
Load Equivalent Number (LEN) | 1 |
Supply Protection (NMEA 2000 Port) | Continuous reverse polarity protection and overvoltage protection to 40V |
NMEA 2000 Port – In/Out | |
Compatibility | Fully NMEA 2000 certified |
Galvanic Isolation | 2500V input to ground, 1500V output to ground using ISO-Drive |
Speed / Baud Rate | 250kbps |
NMEA 2000 Connector | M12 male (A coded) connector |
Gauge Inputs | |
Voltage Range | 0 to 35V DC |
Input Impedance | > 50kΩ |
Sender Feed | 0, 4 or 18mA |
Accuracy | <= 2% |
Input Connector | Pluggable 6-way screw terminal, 3.5mm pitch |
Input Protection | Overvoltage protection to ±40V |
Alarm Inputs | |
Voltage Range | 0 to 37V DC |
Input Impedance | > 50kΩ |
Threshold Voltage | Configurable, default is 5V |
Alarm Polarity | Configurable, default is alarm on low input |
Accuracy | <= 2% |
Input Connector | Pluggable 4-way screw terminal, 3.5mm pitch |
Input Protection | Overvoltage protection to ±40V |
Tacho Inputs | |
Voltage Range | ±3 to ±60V |
Input Impedance | > 100kΩ to ground |
Input Pulse Range | 4 to 50,000Hz |
Accuracy | <= 1% |
Sender Compatibility | Ignition coil, alternator (“W”, “R” or “AC”) terminal, hall effect, VR or inductive sender |
Threshold | Automatically adjusts to signal level |
Input Connector | Pluggable 4-way screw terminal, 3.5mm pitch |
Input Protection | Can withstand an ignition pulse to ±500V |
Engine Log | |
Engine Hours | 2 separate engine hour logs internally connected to the tacho Inputs. Hours are logged when RPM is present, stored in non-volatile memory |
Mechanical | |
Housing Material | Polycarbonate |
Protective Lid Material | Polycarbonate |
Sealing Materials | Expanded silicone foam gasket, closed cell polyurethane splash guard and ePTFE waterproof vent |
Dimensions | 127mm (L) x 112mm (W) x 48mm (H) |
Weight | 250g |
Mounting | 4 x 3.5mm lugs to allow panel mount with self tapping s/s screws (included), optional DIN Rail mount available on request |
Approvals and Certifications | |
Fully NMEA 2000 Certified | |
EMC | EN 60945 (sections 9 & 10) |
Environmental Protection | IP66 (PCB housing) |
Operating Temperature | -20°C to +55°C |
Storage Temperature | -30°C to +70°C |
Recommended Humidity | 0 – 93% RH |
Guarantee | 5 years |
Arvostele tämä tuote
Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.