GHP Reactor elektronisesti ohjattuihin veneisiin tarjoaa vankat automaattiohjaustoiminnot Volvo-Penta-ohjausjärjestelmiin. Garmin tuo nyt moottori- ja purjeveneisiin suunnatussa kattavassa paketissa yleisesti saataville edistynyttä veneilytekniikkaa, jota on aiemmin voitu käyttää ainoastaan kaupallisissa aluksissa. GHP Reactor -autopilotti on yksinkertaisesti kaikkien aikojen edistynein automaattiohjausjärjestelmämme
Garmin Reactor Volvo Penta Corepack GHC 50 hallintalaitteella
Tuotekoodi: 010-02794-06
Myymälässä: 0 kpl, toimitusaika-arvio 3-4 päivää Verkkokaupassa: Toimittajan varastossa. toimitusaika-arvio 3-4 päivää
Hinta:
5049,00
€
504900
€5737,60 €
573760
Rahtivapaa toimitus Postin, Matkahuollon tai DBSchenkerin noutopisteisiin.
Määrä: kpl
GHP Reactor -automaattiohjaus on erittäin monipuolinen. Kaikki peruspaketit kattavat sekä moottori- että purjeveneiden tarpeet, kuten kulkusuunnan pidon, tuulen pidon, vendauksen/jiippauksen sekä vaiheittaiset käännökset. Valitse vain automaattiohjausjärjestelmä, joka on yhteensopiva nykyisen ohjausjärjestelmäsi kanssa.
Kehittynein automaattiohjausjärjestelmämme vesille
Edistyneen kiinteän 9-akselisen AHRS-järjestelmän ansiosta voit asentaa GHP Reactor -järjestelmän lähes miten ja mihin tahansa, erittäin vaivattomasti. Lisäksi uusi järjestelmä vähentää merkittävästi kulkusuuntavirheitä, kurssilta poikkeamista, peräsimen liikettä ja virrankulutusta samalla, kun se takaa miellyttävän matkanteon kaikille matkustajille.
Se reagoi herkästi olosuhteisiin
Tämä uskomaton automaattiohjaus säilyttää kurssin reagoimalla herkästi meriolosuhteisiin. Vaikka vene keikkuu kovassa aallokossa, voit luottaa siihen, että GHP Reactor -automaattiohjaus pitää sinut haluamallasi kurssilla.
Vaivaton käyttöönotto ja kalibrointi
Kaikki automaattiohjaukset tarvitsevat asetuksien määrittämisen ja kalibroinnin — ihan kaikki. Tiedämme, että haluat päästä pian matkaan, ja siksi olemme varmistaneet, että tämä prosessi sujuu mahdollisimman nopeasti ja helposti. Juuri sitä tarkoittaa The Power of Simple.
Täysi integrointi Garmin-karttaplottereihin
Kun käytössä on verkkoon liitettävä Garmin-karttaplotteri, voit ohjata GHP Reactor -järjestelmää kaikkialla veneessä. Järjestelmä pitää kurssin käytännössä kaikissa sää- ja tuuliolosuhteissa. Lisäksi sillä voi tehdä kätevästi monenlaisia esiohjelmoituja uistelu- ja hakutoimintoja. Yhteensopivan Garmin-verkkokarttaplotterin ja BlueChart g3 Vision -karttojen (lisävaruste) avulla saat käyttöösi muitakin ominaisuuksia, kuten automaattista opastusta, joka ohjaa sinut turvallisiareittejä pitkin automaattisesti perille.
Säilytä hallinta Shadow Drive -tekniikalla
GHP Reactor sisältää patentoitua Shadow Drive -tekniikkaa. Se takaa täyden veneen hallinnan myös silloin, kun automaattiohjaus on käytössä. Shadow Drive -järjestelmä poistaa automaattiohjauksen käytöstä automaattisesti, kun ruoria käännetään, jotta voit ohjata venettä vapaasti. Automaattiohjaus kytkeytyy uudelleen automaattisesti käyttöön, kun pidät kulkusuunnan vakaana.
Liittäminen muihin verkon laitteisiin
GHP Reactor -automaattiohjausta käytetään enintään kolmella GHC-ohjausyksiköllä. GHC viestii automaattiohjauksen kanssa käyttäen NMEA 2000 -verkkoa, minkä ansiosta automaattiohjauksen suuntatiedot voidaan välittää muille laitteille. Tämä mahdollistaa MARPA-seurannan ja kartan päällekkäisnäytön, kun laite on liitetty Garmin-karttaplotteriin. Saatavilla on myös valinnainen langaton kaukosäädin, mutta kätevimmin ohjaat autopilottiasi quatix -kellolla. Se on markkinoiden ensimmäinen GPS-veneilykello, joka sisältää langatonta ANT+-tekniikkaa.
Kehittynein automaattiohjausjärjestelmämme vesille
- Kiinteä 9-akselinen AHRS (Attitude Heading Reference System) -gyro
- Minimoi merkittävästi kulkusuuntavirheet, poikkeamat kurssilta, peräsimen liikkeen ja virrankulutuksen ja takaa samalla miellyttävän matkanteon
- Erittäin helppo käyttöönotto ja kalibrointi
- Patentoidun Shadow Drive™ -tekniikan ansiosta hallinta pysyy sinulla silloinkin, kun automaattiohjaus on käytössä
Edistyneen kiinteän 9-akselisen AHRS-järjestelmän ansiosta voit asentaa GHP Reactor -järjestelmän lähes miten ja mihin tahansa, erittäin vaivattomasti. Lisäksi uusi järjestelmä vähentää merkittävästi kulkusuuntavirheitä, kurssilta poikkeamista, peräsimen liikettä ja virrankulutusta samalla, kun se takaa miellyttävän matkanteon kaikille matkustajille.
Se reagoi herkästi olosuhteisiin
Tämä uskomaton automaattiohjaus säilyttää kurssin reagoimalla herkästi meriolosuhteisiin. Vaikka vene keikkuu kovassa aallokossa, voit luottaa siihen, että GHP Reactor -automaattiohjaus pitää sinut haluamallasi kurssilla.
Vaivaton käyttöönotto ja kalibrointi
Kaikki automaattiohjaukset tarvitsevat asetuksien määrittämisen ja kalibroinnin — ihan kaikki. Tiedämme, että haluat päästä pian matkaan, ja siksi olemme varmistaneet, että tämä prosessi sujuu mahdollisimman nopeasti ja helposti. Juuri sitä tarkoittaa The Power of Simple.
Täysi integrointi Garmin-karttaplottereihin
Kun käytössä on verkkoon liitettävä Garmin-karttaplotteri, voit ohjata GHP Reactor -järjestelmää kaikkialla veneessä. Järjestelmä pitää kurssin käytännössä kaikissa sää- ja tuuliolosuhteissa. Lisäksi sillä voi tehdä kätevästi monenlaisia esiohjelmoituja uistelu- ja hakutoimintoja. Yhteensopivan Garmin-verkkokarttaplotterin ja BlueChart g3 Vision -karttojen (lisävaruste) avulla saat käyttöösi muitakin ominaisuuksia, kuten automaattista opastusta, joka ohjaa sinut turvallisiareittejä pitkin automaattisesti perille.
Säilytä hallinta Shadow Drive -tekniikalla
GHP Reactor sisältää patentoitua Shadow Drive -tekniikkaa. Se takaa täyden veneen hallinnan myös silloin, kun automaattiohjaus on käytössä. Shadow Drive -järjestelmä poistaa automaattiohjauksen käytöstä automaattisesti, kun ruoria käännetään, jotta voit ohjata venettä vapaasti. Automaattiohjaus kytkeytyy uudelleen automaattisesti käyttöön, kun pidät kulkusuunnan vakaana.
Liittäminen muihin verkon laitteisiin
GHP Reactor -automaattiohjausta käytetään enintään kolmella GHC-ohjausyksiköllä. GHC viestii automaattiohjauksen kanssa käyttäen NMEA 2000 -verkkoa, minkä ansiosta automaattiohjauksen suuntatiedot voidaan välittää muille laitteille. Tämä mahdollistaa MARPA-seurannan ja kartan päällekkäisnäytön, kun laite on liitetty Garmin-karttaplotteriin. Saatavilla on myös valinnainen langaton kaukosäädin, mutta kätevimmin ohjaat autopilottiasi quatix -kellolla. Se on markkinoiden ensimmäinen GPS-veneilykello, joka sisältää langatonta ANT+-tekniikkaa.
CCU-yksikön tekniset tiedot
- Halkaisija 91,4 mm
- Paino 159 g
- Lämpötila -15 - 55 °C
- Kotelon materiaali: täysin koteloitu, kestävä muovi, vesitiivis IEC 529 IPX7 -standardien mukaan
- CCU-kaapelin pituus 5 m
- NMEA 2000 LEN 2 (100 mA)
Summerin/hälyttimen tekniset tiedot
- Mitat (P × halkaisija) 23 × 25 mm
- Paino 68 g
- Lämpötila -15 - 55 °C
- Kaapelin pituus 3,0 m
Automaattiohjauksen yhdyskäytävän tekniset tiedot
- Mitat (P × halkaisija): 130 × 60 x 25 mm
- Paino alle 28 g
GHC 50 -yksikön tekniset tiedot
- Mitat 140 x 105 x 51 mm
- Näytön tarkkuus 800 x 400 kuvapistettä
- 5" WGA kosketusnäyttö
- NMEA 2000
Tuotepakkauksen sisältö
- GHP Reactor -CCU (Course Computer Unit)
- GHC 50 -ohjausnäyttö
- Volvo IPS -yhdyskäytävä
- Liitäntäkaapeli
- Summeri
- NMEA 2000 -yksittäiskytkentäkaapelit (2 metriä)
- NMEA 2000 -virtajohto
- NMEA 2000 T -liittimet
- Uros- ja naarasterminaattori
- Tuoteoppaat
Kahden vuoden takuuaika
Arvostele tämä tuote
Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.