• Veratron LinkUp Volvo Penta ja Yanmar J1939 moottoritietojen signaalikonvertteri NMEA2000 verkkoon
  • Veratron LinkUp Volvo Penta ja Yanmar J1939 moottoritietojen signaalikonvertteri NMEA2000 verkkoon
  • Lisävarusteinen Volvo Penta J1939 EVC adapterikaapeli
  • Lisävarusteinen Yanmar J1939 adapterikaapeli
LinkUp J1939 siltaa kaikki CAN-moottoritiedot CAN J1939 verkosta NMEA 2000® verkkoon, jolloin kaikki moottori- ja diagnostiikkatiedot ovat saatavilla kaikilla NMEA 2000 -yhteensopivilla monitoiminäytöillä
  • Tulo: SAE J1939
  • Lähtö: NMEA 2000
  • Virrankulutus: ≤ 100 mA
  • Nimellisjännite: 12 V (NMEA 2000® verkosta)
  • Suojausluokka: IPX9/K
  • Mitat: 125 mm x 32 mm (+kaapelit)
  • Kaapelin pituus: 2 x 25 cm
  • Liitin: Deutsch DT04-6P (uros)
  • Langaton käyttöliittymä: NFC
  • Käyttölämpötila: -30°C - +80°C
  • Galvaaninen eristys J1939 ja NMEA 2000® -verkkojen välillä
  • Lisävarusteiset Y-sovitinkaapelit saatavilla Volvo Penta ja Yanmar moottoreihin
Asetukset tehdään superhelposti mobiilisovelluksen avulla!


Veratron Marine on Sveitsiläinen Premium valmistaja joka tunnettiin ennen nimellä VDO Marine

Veratron LinkUp Volvo Penta ja Yanmar J1939 moottoritietojen signaalikonvertteri NMEA2000 verkkoon

Ei arvosteluita | Arvostele tämä tuote / 5

Tuotekoodi: B00042401

Myymälässä: Noudettavissa yli 2 kpl Verkkokaupassa: Heti toimitukseen yli 2 kpl

Hinta: 149,00 14900  €196,34 € 19634

Rahtivapaa toimitus Postin, Matkahuollon tai DBSchenkerin noutopisteisiin.

Määrä: kpl

Tiedostot

Laite on yhteensopiva: (valitse adapterikaapeli optioista)
  • Volvo Penta EVC-mallit, EDC4-sarja, EMS-sarja, EMS2-sarja, EDCIII-sarjan D6, D9, D12 ja D16, EDC-sarjan GE- ja AUX-versiot
  • Yanmar BY2 ja LY -sarja
Alla olevien moottorien johtosarjaan voidaan mennä kiinni Veratron LinkUp J1939 konvertterilla purkamalla Deutsch-liitin pois ja kytkemällä CAN High, CAN Low, V+ ja GND johtimet suoraan moottorin johtosarjaan.
 
 Moottorivalmistaja   Controller Module  J1939 yhteensopiva Kone tilattu J1939
ominaisuudella
 Caterpillar    ADEM III ja A4/C4.4, C6.6, C9, C15, C18, C32   "Acerts sarja"  Kyllä: J1939 Tx  
 Cummins     CM570 ja CM850/QSL, QSB5 ja 7, QSM11, QSK19,50 ja 60 (Tyypillisesti vm. 2005 tai uudempi)  Kyllä: J1939 Tx  
 Detroit Diesel  DDEC III ja IV/50, 60 ja 2000 Rx sarja  Kyllä: J1939 Tx  
 Deutz  EMR 2 (EMR)/912, 913, 914 ja L2011  Kyllä: J1939 Tx  
 Iveco EDC7  (Bosch MS6.2)/NEF, CURSOR ja VECTOR 8 sarja  Kyllä: J1939 Tx  
 John Deere  JDEC/PowerTech M, E ja Plus  Kyllä: J1939 Tx  
 MAN  MMDS sarja  Kyllä: J1939 Tx  
 MTU MDEC  module M.302 tai M.303/2000 ja 4000 sarja  EI: J1939 Tx Kyllä
 MTU MDEC   module M.201 tai M.304/2000 ja 4000 Rx sarja  EI: J1939 Tx Kyllä
 MTU  ADEC/2000 ja 4000 sarjat  EI: J1939 Tx Kyllä
 Perkins  1100, 1300, 2300 ja 2800 sarja  Kyllä: J1939 Tx  
 Scania  EMS  Kyllä: J1939 Tx  
 Scania    EMS S6 (KWP2000)/Dx9x, Dx12x, D13x, Dx16x   Kyllä: J1939 Tx  
 Steyr Motors  M1-CU, 4/6 sylinterinen Solas Kyllä: J1939 Tx  
 Volvo Penta  EDC4, EMS,  EMS 2, EDCIII/D6, D7, D9, D12 ja D16, EVC mallit, EDC  (Vain GE ja AUX versiot)  Kyllä: J1939 Tx  
 Yanmar  BY2 sarja, LY sarja  Kyllä: J1939 Tx  
 Crusader  MPI sarja ECM-07  Kyllä: J1939 Tx  

Tarkasta kuitenkin aina erikseen että moottoristasi löytyy J1939 CAN-väylä!

Passiivisen langattoman vastaanottimen ansiosta konfigurointi tehdään hetkessä käyttämällä mobiililaitettasi ja Android- ja iOS-laitteille saatavilla olevaa LinkUp Configurator -sovellusta. Anturin parametrit on määritetty tyypin, esiintymän ja varoituskynnyksen mukaan mobiililaitteessa ja sitten napautetaan LinkUp-laitetta vasten tietojen välitöntä lataamista varten.

Laite vähentää kaapelointia, koska koko laite koostuu 3 osasta: 25 cm:n johto, jossa standardi M12-liitin (Micro-C), itse LinkUp-laite joka sisältää laitteen elektroniikan, ilmoitus-LED:n, langattoman liitännän laitteen ohjelmointia varten ja lopuksi anturin puoleinen 25 cm kaapeli.

Tämän laitteen muita etuja ovat kosketukseton konfigurointi älypuhelimesi kanssa, ei tarvitse kuluttaa rahaa kalliiseen tietokoneeseen eikä virtalähdettä, koska LinkUp saa virtansa NMEA:sta.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, ilmatiiviin kotelonsa ansiosta laite voidaan asentaa moottoritilaan ISO 8846:1990 -standardin mukaisesti (suojattu ympäröivien syttyvien kaasujen syttymiseltä).
 
Tuettu data Tuetut hälytykset
Moottorin kierrosnopeus Alhainen polttoaineen paine
Moottorin käyttötunnit Vettä polttoaineessa
Moottorin kuormitus Matala moottoriöljytaso
Moottoriöljyn lämpötila Alhainen moottoriöljyn paine
Moottoriöljyn paine Korkea ahtopaine
Jäähdytysnesteen lämpötila Korkea jäähdytysnesteen lämpötila
Jäähdytysjärjestelmän paine Matala jäähdytysnesteen taso
Ahtopaine Alhainen akun jännite
Prosentuaalinen vääntömomentin käyttö Moottorin ylikierrokset
Vaihteistoöljyn paine Korkea vaihteistoöljyn lämpötila
Valittu vaihde Matala vaihteistoöljyn paine
Vaihteistoöljyn lämpötila Matala moottoriöljyn taso
Pakokaasun lämpötila Korkea moottoriöljyn lämpötila
Polttoainetaso Polttimoiden tila
Polttoaineen paine  
Polttoaineen virtaus  
Reaaliaikainen polttoainetalous  
Laturin virta  
Laturin potentiaali  
Akun potentiaali  

Teknisiä tietoja
  • Käyttöjännite 6 – 16,5 V
  • Nimellisjännite 12 V (NMEA 2000® verkosta)
  • Virrankulutus ≤ 100 mA
  • NMEA 2000® LEN 2
  • Käyttölämpötila -30°C - +80°C
  • Anturin kaapelin pituus 25 cm
  • NMEA 2000® SAE kaapelin pituus 25 cm
  • J1939 verkkopistoke Deutsch DT04-6P (uros)
  • NMEA 2000® pistoke M12 DeviceNet Micro-C 5-pin - uros
  • Suojausluokka IPx7 IEC60529:n mukaan (kun kytketty)
 

Arvostele tämä tuote

Tälle tuotteelle ei ole vielä annettu arvosteluita.